Hjem Borger Borgerservice Flytning og adresse Frameld borger fra din adresse

Frameld borger fra din adresse

Du kan give Folkeregistret besked om, at der er en borger eller flere borgere, der ikke længere bor på din adresse.

Er der en borger, som ikke længere bor på din adresse, kan du give Folkeregistret besked om dette.

Det kan tage op til 4 uger før borgeren er fjernet fra adressen. Folkeregistret har 2 ugers sagsbehandlingstid, og derefter har den borger, som du ønsker at fjerne fra din adresse, 2 ugers svarfrist på partshøringen. Herefter træffer Folkeregistret en afgørelse om adresseændringen.

Du får ikke yderligere information om sagen, men du har altid muligheden for at kontakte Folkeregistret efter de 4 uger og få information om, hvem der er registreret på din adresse.

Object reference not set to an instance of an object.

Borgerservice og KontaktCenter

Bymidten 48
Furesoe@furesoe.dk

Abonnér på nyt fra furesoe.dk